En dag man skulle kunna hoppa över

Får äntligen schemat om vilka dagar jag ska jobba och nog har de lyckats pricka in att jag ska jobba alla dagar jag skulle vilja vara ledig.. bl.a. lill dex, julafton, annandag jul.. de två sista hoppas jag kunna byta ut annars kommer det att bli många tårar i min familj. Julafton är heligt för oss!
Varför i helvete ska HM ha öppet på julafton??? Har man inte handlat presenter innan får man väl skylla sig själv!?
Så ringer jag min bank i Frankrike och ingen skymt av pengarna än..det är ju bara över 21 000kr så... Behöver jag säga att jag avskyr Madame Chaminade..min hemska hyresvärd!
Idag har det varit en kanondag alltså.. tog en lååång springtur för att bli av med aggressionerna.
Om jag lyckades, jo då, jag är en riktig solstråle nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0