Hej alla glada!

Idag lekte jag chef på jobbet, ensam ansvarig som man var, men det gick bra.
Bara någon incident med någon bråkig kund, men annars var det för det mesta gulliga människor i butiken.
Det var nu sjätte dagen i rad man jobbade så imorgon får jag en välförtjänt sovmorgon följt av tvättning och möjligtvis en springtur. Sen är det jobb igen i fem dagar innan jag får åka hem till härliga Ljusdal i hela tre dagar, men där väntar ingen vila, ingen ro. Jag ska julskylta hos mamma, vaccinera mig?, baka pepparkakor, äta julbord, gå på julskyltning, fira Sofie som har blivit vuxen! Grattis än en gång vännen! =) ha möte på banken, till sjukhuset m.m. Tiden kommer att gå fort. Sen är det mer eller mindre jobb i två veckor innan jag tar en till tripp hem. Jag bestämde mig för att åka hem till Ljusdal redan vid Lucia igen för att få lite julstämning, här är det bara stress annars..
Sen är det jobb igen fram till jul. Jag förstår verkligen inte hur folk fixar att jobba heltid och ha familj och någon slags fritid, jag orkar bara med att jobba.. Det var inte alls lika när jag jobbade heltid på Magasinet, så jag förstår inte varför jag är så trött jämt nu?! Jaja kaffe konsumptionen har gått upp iaf, så nån tjänar ju på det!
Ikväll hade jag iaf en trevlig kväll med tjatter och vin hos Elin och Kerstin, tittade på gamla foton och hemlängtan blev starkare, men snart, snart så är jag hemma igen!

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack så jättemycket! Jag längtar efter dig och väntar på att du ska komma hem. Skulle velat haft dig här i fredags :)



Stora kramar <3

2009-11-22 @ 21:13:18
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0