söndag

Jag har jobbat och nu är det bara två dagar kvar till en ledig dag! =)
Igår var det lite kaos så jag gruvar mig lite för hur butiken ser ut idag, vi hann inte städa innan vi gick hem.
Lite personal och mycket folk kan ha de konsekvenserna. Hoppas på en lite smidigare dag idag.
Jag klämde min handled i en dörr som smällde igen igår så i den värker det lite smått, det måste gå över fort för jag behöver ju liksom den för det mesta i vardagslivet.

Efter jobbet igår så mötte jag upp med Elin och Kerstin på söder för en bit mat på en grekisk restaurang, sedan gick vi vidare till bröderna olssons för en cider. Det var mysigt! Jag var hemma ganska tidigt ändå sisådär vid halv tolv och gick väl och la mig en timme senare, men idag när jag skulle kliva upp var jag tröööött. snoozade två ggr och det är inte likt mig,  men nu får jag se till att piggna på mig för snart är det dags igen.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0