Besök från Östersund

På lördagsmorgonen tog jag det lugnt eftersom Mirna sagt att de troligen skulle åka från Östersund kring kl.13.
Så efter att jag hade varit ute och sprungit (halkat omkring som Bambi på hal is) och stod och strechade i mitt röda underställ knackar det på dörren och där står de. Mirnus, Erik och Rasmus. Kanon.. det är precis så man vill välkomna sina gäster, svettig och röd som en tomte! De var snälla nog att åka på Dollar och titta lite medan jag kastade mig in i duschen för att senare kunna göra ett fräschare intryck.

Vi spelade spel till dess att det var dags att bowla och ska jag berätta en sak..jag vann första omgången.
Helt otroligt! Efter att ha spelat oss hungriga så var det dags för lite skräpmat på järnvägspizzerian. Sen tillbaka till spelen hemma i huset.
Under helgen hann vi med TP, Med andra ord, Med vilda gester, MIG och Upp till bevis. Ganska duktigt va?!
Jag tyckte såklart att Med vilda gester va roligast. Diggar verkligen Eriks val! =)

När de åkte hem på söndagen fick jag lappsjuka. Mamma hade inte hunnit hem från Karlstad än så jag tog och ringde Jessica och vi pratade bort en och en halv timme. Helt sjukt vad vi kan prata i telefon, men man har ju mycket att uppdatera sig om. Saknar henne, det är så sällan man träffs när man bor så långt ifrån varann. Nästan så det blir närmare när jag flyttar till Paris..det tar nog lika lång tid iaf.

Lite bilder från helgen:

                  
   

Första bilden är Mirna glad för att hon kom tvåa i bowlingen eller för att bowlingen äntligen var slut..kan inte riktigt säga vilket. De tre följande med de underliga poserna är från när vi spelade Med vilda gester. De två sista behöver nog inga förklaringar... men sammanfattningsvis var det en rolig helg! =)

Ha det gött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0