Vilka härliga dagar!

Ja nu har jag vart i Östersund och det var väldigt roligt att träffa Mirnus igen!
Tågen var ju försenade som vanligt när det gäller SJ, man tycker ju att de borde kunna förutspå att ett godståg ska spåra ur...Men faktiskt gjorde det inte mig så mycket för då hann jag läsa ut en jätte bra bok: "Om jag kunde drömma".
Den har ju blivit film "Twilight" så när jag kom fram övertalade jag Mirna att gå på bio med mig, (övertalningen tog ungefär en sekund). Och den var såå bra! och med risk för att låta som en fjortis, han var så snygg!
     
Ja vad gjorde vi mer förutom att dregla på bion..vi hade ju ett obligatoriskt uppdaterings snack om vad som hänt i livet som gick förvånansvärt fort. Vi shoppade och jag hittade kläder till mig som jag ska ha på julafton och juldagen! =) Är så glad över det för jag har inte hittat nå kläder som jag tyckt om på evigheter. Jag handlade inte bara åt mig själv..jag köpte en julklapp också. Tyvärr så är det många kvar än. Va svårt det ska va!
En sak till om vistelsen: Östersund är såååå kallt, det är fruktansvärt! Ljusdal är rena Mallorca om man jämför. Det är en mysig stad, men man bör definitivt ta på sig skoteroverall eller beundra staden genom ett fönster i en varm lägenhet. 
Jag var faktiskt lättad när jag kom hem igen och det bara var 8minus!!

1.Den underbara filmen! 2.Mirnus älskar sina nya fina tjockstrumpor! 3.och under vårt uppdaterings snack fikade vi på Mirnus supergoda muffins =) 4.Mina nya kläder =)

1.Den underbara filmen!
2.Mirna är glad över sina nya fina tjock strumpor.
3.Under vårt uppdaterings snack fikade vi på Mirnus supergoda muffins =)
4.Mina nya fina kläder =) 

Igår jobbade jag igen och idag njuter jag av min ledighet. Jag har ju bara idag och på söndag på mig för sen är det jobba varenda dag fram till jul, men det är bra för det betyder lite klirr i kassan!
Om det bara kunde sluta snöa så jag kunde få springa lite..det var längesen sist nu!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0