Emilie "Stig Helmer" Hedberg

Igår var det pepparkaksbakning halva dagen med julmusik på hög volym. så mysigt så! =)
Sen bar det av mot Norrfjärn där mamma var tomte för Edvin. Han blev väldigt glad, men han var lite reserverad. Tomten fick bara ett handslag som tack ingen kram. Vi fikade och lekte innan det var dags att ta sig hem igen.
Det var roligt att träffa alla och se hur fint nya huset blivit. Och det är alltid lika kul att träffa lillplutten! =)

   
Mamma som tomte och sen måste jag ju bara prova dessa glajjor, tycker att jag påminner lite om Stig Helmer. Snygg va?!

Idag har det vart jobb och jag vet inte vad det har varit, men jag är ur form, så seg och klantig.
En sån där dag då jag tappar allt eller går in i allt, nog för att det händer nästan varje dag för mig, men idag va det extremt. Jag tappade en penna, två kassar (vid olika tillfällen), bok, ljus m.m. och för att se vad jag gått in i är det väl bara och räkna blåmärkena..en gång hade jag nio blåmärken på ett ben, så klantig det är jag!

Imorgon ska jag dra till Östersund och träffa Mirnus, det var så längesen. Det ska bli kul för jag har saknat henne så mycket! Och ja jag ska ta med julklapparna, det var villkoret för att jag skulle komma ;)
 
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men så snygg du är, du borde kanske fundera på att byta ut dina glasögon mot dessa;)

2008-12-08 @ 23:02:35
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Mirna

Jag har saknat dig med, det vet du! :)

Och...hahahhahahahahaha! Det där borde vara profilbild på din facbook :P

2008-12-10 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0