slå hammaren på spiken...

Jag har nu jobbat två dagar á 75% och första dagen gick jätte bra och andra mindre bra. Riktigt yrslig..
Nu är jag ledig i två dagar innan det blir jobb i sex dagar i sträck. Hoppas det kommer att gå bra! Jag får väl se till att vila upp mig rejält dessa två dagar eller imorgon åtminstone för idag har jag varit till sjukgymnasten, tvättat och storstädat. I eftermiddag ska jag träffa Elin på stan. Det är bra, då blir jag på bättre humör! Det har jävlas för mig hela dagen, små saker men ååå så irriterande. Exempel: Jag har sopsorterat plast och papper och när jag ska gå och slänga dessa överfulla sopor knallar jag ner för alla jäkla tre trappor bara för att upptäcka att jag missuppfattat tanten. Det finns ingen sopsortering i huset...Nu när jag höll på att städa så upptäckte jag att moppen och staven som jag köpt för att kunna torka golv inte passade ihop... Jag blir då ganska förbannad, tar fram verktygslådan och slår två spikar igenom så nu fungerar det ju hyfsat iaf. Frågan är bara hur länge.. Skönt att få avreagera sig lite med hammaren! Som sagt jag behöver bli på bättre humör.
Det som också får mig på bättre humör är dessa bilder från i helgen. Förfest med Jennifer och Ella innan utgång på Järnvägs. En riktig toppen kväll med toppen tjejer! =)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0