50%

Efter 3e dagen på jobbet kan jag konstatera att det känns väldigt lite att bara jobba halvtid. Efter fyra timmar är det dags att åka hem, lite snopet. Igår var jag till sjukgymnasten och hon tyckte att jag gjorde bra framsteg. Det känns helt okej på jobbet, hanterbar yrsel, så jag hoppas vara tillbaka på heltid inom snar framtid!
Jag har ju ganska mycket fritid när man jobbar så lite, vilket gör att jag hinner med att tvätta och städa.. woho!
Imåndags så träffade jag Elin för bio- The wolfman, blev lite besviken faktiskt jag trodde att den skulle vara bättre. Jag är inget jätte fan av inälvor som slits ut av overkliga håriga människovargar. Men att gå på bio och trycka i sig varma chips är mysigt!
Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Stephanie för en fika och det ska bli kul. Det var riktigt längesen sist, plus att hon ska visa mig ett fik med gigantiska kanelbullar och det är aldrig fel! =)
På fredag tar jag mitt pick och pack och drar hem till vackra Ljusdal igen, det blir mycket fram och tillbaka, men i helgen fyller farmor 75 år så det måste man ju fira!
Nä nu är det dags att titta till tvätten, ha det gött! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas vi ses i helgen!! Jo jag överlevde vattengympan, men orutinerad som man är så valde jag den lite djupare delen av bassängen så jag hade fullt sjå att hålla huvudet ovanför vattenytan! Haha.. Men man lär sig av misstagen:)

2010-02-17 @ 17:42:20
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0