Grattis mamma!

Måste börja med att säga Grattis till min underbara mamma som fyller år idag!
Snart ska vi fira henne med tårta och kakor så det var en väldig tur att jag tränade idag.
Igår fick jag iaf reda på vad som orsakar min yrsel och det sitter i nacken. Första kotan, man ska kunna rotera ca 15 grader och jag kan max 5 så jag har nedsatt funktion där. Det innebär sjukgymnastik hos någon expert enligt ortopeden jag träffade, men jag får mer information på måndag när jag ska träffa honom igen. Skönt att äntligen få veta vad det är, så jag kan börja arbeta för att bli bättre! Då dröjer det nog inte så länge innan jag är tillbaka på jobbet igen. Vilket ska bli jättekul med den nya butiken. Den första i sitt slag och den verkar bli hur häftig som helst. Vi öppnar 25 februari så då är alla så välkomna så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0