Operan..check & Marais kvarteren..check!

Igår gick vi lite i affärer och mamma och jag shoppade kläder..på HM! Det är där man hittar nått. =)
Sen strövade vi lite i St Germain kvarteren. När vi gick förbi kina restaurangen jag visade bild på tidigare var jag ju tvungen att ta ett kort med pappa bredvid och det är inget skämt, den är så liten!



Jag lagade lite nachos och på kvällen bar det av mot Champs Elysees och parfymjakt på Sephora. Lite yr i skallen och utan parfym gick vi vidare till McDonalds och käkade glass. Jag tittade i Hugo Boss skyltfönster och de är lika duktiga som alltid! Annorlunda och häftiga skyltfönster!



Idag åkte vi till Operan för att kolla in byggnaden och den var minst sagt pampig. 

  
  
 

Efter tog vi en fika på Starbucks med urgooda cupcakes! =P Vi tog sikte på Maraiskvarteren, vilade framför en kyrka där en väldigt begåvad kille sjöng Hallelujah, House of the rising sun m.m.  Han var väldigt duktig!



Gick vidare till de pittoreska kvarteren och mamma och pappa ville pausa för lite rosévin innan vi strövade hem. Där mamma lagade väldigt god middag. Alltså det känns som om man inte gör annat än äter och dricker när man är med föräldrarna. Jag tror de försöker göda mig! Snart är det kvällsfika och sen är det dags att planera var vi ska fika imorgon!
Ha det gott eller ät något gott för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0