Äntligen hemma!! =)

Jag har äntligen kommit hem!
Underligt nog så kändes Stockholm ganska litet och folktomt, men efter någon dag hemma i Ljusdal så är det nog botat! =)
De sista dagarna i Paris var härliga, vi tog det lugnt och firade nationaldagen med att leta oss en liten plätt vid eiffeltornet att ha picknick på. Det var bara vi och fler än 100 000 andra där. Det var grymt med folk! Har aldrig sett så mycket folk på samma ställe. Där bjöds det på konserter (inte så bra) och fyrverkerier (otroligt mäktiga och vackra!).
Vi städade och gjorde iordning lägenheten så den har aldrig varit så mysig..tyvärr, men det ska bli skönt att slippa kärringen till hyresvärd.
Igår anlände vi till Stockholm där vi bodde på ett jättefint hotell som inte låg så långt ifrån Odenplan. Bra frukost!=)
Jag gick på min intervju idag och eftersom det inte var för någon speciell tjänst får vi höras när det dyker upp någon. Så vi får se.
Efter några timmar i bil blev det uppackning av alla väskor och sen stack vi till Valla hembygdsgård och tittade på när min släkting och hans band hade rock konsert. De var riktigt bra! =)
Nu är jag trött, så jag bjuder på lite bilder, men sen ska jag natta!
Sov så sött!

               

Kommentarer
Postat av: Linda

Imorrn, imorrn, imorrn!!:D:D

2009-07-16 @ 23:41:51
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0