Skulle behöva mer än 24h på ett dygn!

Första jobbdagen avklarad. Hur mycket ny info som helst som ska in i huvudet och mycket i butiken skulle behövas hängas om. Jag skulle behöva jobba där dygnet runt i någon vecka för att hinna med allt! Första jobbdagen var också första stängningsdagen som ansvarig. På onsdag är jag ensam ansvarig i butiken. =S Det är så mycket att hålla reda på! Men man kan ju bara göra sitt bästa, så jag ska försöka med det. Det är väldigt skönt att kunna prata svenska och alla är väldigt trevliga! =) Hotellet är fint (förutom den gamla dammiga jordnöten jag hittade bakom skrivbordet när jag skulle koppla in datorn) det har fritt internet och god frukost. OCH jag fick reda på att jag jobbar till kl.16 på fredag så jag kan åka hem i helgen!! Det är härligt!! =)
Nu ska jag borsta tandsingarna och bädda ner mig för det är en ny dag imorgon och jag måste vara i mitt esse!


Kommentarer
Postat av: sofie

låter spännande ;)



men eller hur! haha :P

2009-07-21 @ 19:02:17
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0