Jag rockar på bakning av äppel/blåbärspaj!

Japp helgen gick fort som jag förutspått! Men jag hann med litegrann iaf innan det var dags att åka tillbaka. Jag skulle ha en lugn helg med filmkväll och godis tänkte jag. Det blev inte riktigt så.. som vanligt när man tänkt något. På lördagen gick mamma och jag på köpingen en liten stund och sen blev det fika på Rosehills. Efter det mötte jag upp med Sofie och vi gick en sväng på marknaden och i lite affärer. Jag träffade på Elin som frågade om jag ville hänga på ut senare. Det kunde jag ju inte tacka nej till! =) Jag tog en springtur med brorsan innan det var dags att göra sig iordning för kvällen. Förfest hos Maria med drinklek, med andra ord och diverse dansmoves! Eller vad sägs som snickardansen, fiskardansen och Sofies och min nya baka äppel/blåbärspajs dansen.. Den är riktigt bra! =) Utgång på Järnvägs, vi testade tyvärr inte alla danserna där.. men vi hade Riktigt roligt ändå!! =)


  
   

Kommentarer
Postat av: sofie

ja men tusan vad vi är grym på att dansa! woohooo!

2009-07-28 @ 21:49:28
URL: http://sbs.blogg.se/
Postat av: sofie

jag förstår det! jag kollar till honom minst en gång om dagen så att han mår bra. idag var det en unge som använde honom dom fåtölj! då tyckte jag synd om barbis :(

2009-07-29 @ 19:31:38
URL: http://sbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0