ja ä int bitter för jag ska snart hem!

Det blev en låååång promenad igår, vi gick nästan genom halva Paris, över en mil blev det iaf. Trötta fötter, men så har man sett mycket av staden oxå! =)
Nyss var kärringen här för att visa lägenheten till en annan stackare. Hon är verkligen hur entusiastisk som helst och verkar väldigt gullig.. allting är så perfekt så, till dess att du står där med påskrivet kontrakt då skiter hon fullständigt i dig!
men ja ä int bitter! för jag ska snart hem!
Nu tror jag att jag ska ta mig en springtur, måste bli av med aggressionerna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå vad jag längtar tills du kommer hem nu! vet du vad jag kom på, mitt pass har ju gått ut så även om jag hittat en resa med bra pris så hade det inte funkat:( Vi har massa tid att ta igen när du kommer!!:D:D

2009-07-06 @ 19:31:15
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0