Klädproblem

Hur kan man ha så mycket kläder men aldrig ha något att ta på sig ändå?
Det verkar som om de flesta tjejer har det så. Idag införskaffade jag en helt vanlig vit t-shirt, ett plagg som jag faktiskt har användning för, klassisk som den är. Jag har saknat en sådan men det är ju så svårt att hitta en som inte är för genomskinlig. Jag hittade en bra. Äntligen! Jag mötte upp med Elin för en hamburgare. Jag ställer ner brickan på bordet och spiller ut lite coca cola och självklart så lyckas några droppar leta sig ner i min plastpåse med min vita t-shirt. Vad är oddsen liksom? Fast det är ju jag, så jag borde inte vara förvånad. Nu är den i tvätten och jag hoppas att det går bort! Jag behöver min nya t-shirt, vad ska jag annars ha på mig? jag har ju inga kläder..

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. Ja visst är det jobbigt, man har en jäkla massa kläder men ändå inga som duger! Dagens I-landsproblem;)

2010-05-11 @ 21:58:19
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha, det va lite kul :)



det ska bli skönt att komma iväg. jag ska njuta som bara den av den här resan!



<3

2010-05-11 @ 22:10:44
URL: http://sbs.blogg.se/
Postat av: Malle

Haha vilken jävla osis! Så gjorde jag med en nyköpt, vit tröja också fast jag hade på mig den. Spillde choklad som fortfarande sitter kvar. Ostiligt! Tack för senast och jag hoppas vi tar oss en svängom snart nog igen =)

2010-05-12 @ 09:19:43
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0