Jobb eller plugg?

De senaste dagarna har jag stått inför ett val som gjort att jag slitit mitt hår. Jag har vägt för och nackdelar, singlat slant och skrivit listor: positivt och negativt. Jag har varit en riktig pina för de i min omgivning. Jobba eller plugga? Göra nåt helt nytt och fundera på vad jag vill pyssla med i framtiden eller få en inkomst? Nu har jag fattat ett beslut och det känns bra. En kompis sa något smart till mig: "Om du tar jobbet och inte trivs kan du alltid söka kursen till hösten, men du kan inte göra tvärtom." Det blev jobbet. Jag ska nu ta mitt pick och pack och flytta till Gävle för att börja jobba som Dekoratör/försäljare på Indiska med start den 10 januari. Spännande! Så om någon har tips på var man kan vända sig för boende säg gärna till!


Kommentarer
Postat av: Malle

Men va roligt :D Grattis! Synd att du inte hann ta över Lindas. Den var ju perfa! Lycka till med letandet!

2010-12-23 @ 17:38:57
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Men grattis! Indiska måste det ju vara jättemysigt att jobba på :)

2010-12-23 @ 19:14:10
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0