En kärlekshistoria!



Mina första Jimmy Choo! ja
troligtvis de enda jag någonsin kommer att ha råd att köpa: ja
För HM: ja
Köade jag i 30 minuter för att köpa dem: ja
känns det som att stå på styltor för de är sååå höga: ja
är de otroligt läckra: JA!

De hade kravallstaket och kösystem med särskilda armband för de 160 första som stått och köat flera timmar innan öppning. Vi kom ner på stan senare och gick dit när de började släppa in annat folk. men de hade kvar kravallstaketen så man fick köa till själva accessoar avdelningen, men det var det värt för nu är de mina! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

De är skitsnygga ju! Förstår att det var värt det! :)

2009-11-15 @ 12:13:23
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0