Gäääääääääsp!

Fy vad jag är trött. Egentligen börjar jag kl.7 om dagarna eller de har sagt det, men av de 12 dagar jag jobbat på Rue des Rennes så har jag börjat kl.6 sju av dem och imorgon blir det åtta. Jag behöver sova och jag behöver sova längre än till kl. fem på morgon!
Igår var jag på min första franska kurs och imorgon blir den andra. Det är bra för då kanske jag kommer någon vart i språket. Dock så var det lite lätt så jag hoppas den avancerar lite annars får jag byta upp mig ett snäpp. Just nu har jag sällskap av faster och kusin så det är trevligt! Imorgon kommer mamma och pappa och jag längtas! =)
Nu har jag haft min redovisning om veckan, men vi hörs snart igen.
Ha det! 


Kommentarer
Postat av: mats o lisbeth norrfjärn.

ville bara säga grattis i efterskott och se att du har det.

2009-05-10 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0