Amerikansk skådespelerska pardonar svenskt blindstyre!

Jag är och handlar på Monoprix med mamma och pappa. I grönsaks avdelningen ser jag en kille som ser bekant ut.
"Känner jag honom? Nä, men är det inte..nä det kan det inte vara. Jo men han är då jäkligt lik den där killen i Dawsons Creek..Joshua Jackson. Nä det kan inte vara han, men dejtade inte han en känd skådespelerska?"
Jag går för att leta reda på pappa och då ser jag honom igen. "Å jo det måste vara han för där är hon med! Hon som är med i filmen National Treasure, Diane Kruger."
Ja.. blind styret (alltså jag) har lyckats sett två amerikanska skådespelare som senare ställer sig bakom oss i kassakön och Diane pardonar mig för att komma förbi. Haha! Jag som typ bara sett Michael Nykvist och Tommy Nilsson tidigare.
Han var faktiskt snygg i verkligheten, för jag tycker inte att han är det annars.. och hon var osminkad och väldigt smal.
Såg ganska vanliga ut båda två, vackra, men inget wow.
Så nu lär man ju hänga på Monoprix hela tiden och hoppas på att Hugh Jackman får för sig att handla där! =P


Kommentarer
Postat av: Malle

Cooolt :)

2009-05-08 @ 22:52:18
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Häftigt!=) Ja i Paris är nog chansen stor att du stöter på andra kändisar än Tommy Nilsson;) Saknar dig!!

2009-05-09 @ 08:54:32
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0