en sån dag..en sån dag man minns..

Nu har ännu en helg gått och idag har jag haft min lediga dag. Den fylldes som vanligt med tvätt, städning och en löptur. Sen framåt eftermiddagen mötte jag upp Elin på centralen och vi gick en runda i lite affärer innan vi slog oss ner för en fika på Café 60. Mysigt café med jätte stora bakverk! mums! =)
Trevligt värre!
och idag var pendeln bara försenad 7 minuter in och ingenting just hem så det var ju väldigt positivt. Vi har fått mycket snö här och det kan pendeltågen/stockholm inte hantera så bra. Vi klagar på att de inte är snabba nog att ploga hemma, men där blir det iaf plogat. Idag har man fått nöjt sig med att gå hem i bilspåren. Trafiksäkert.


Nu till något helt annat.
Läste precis att Brittany Murphy är död. Va chockad jag blev! De är ju flera stycken som har gått bort sådär snabbt och chockartat. Heath Ledger, Michael Jackson och nu denna unga skådis. Hon drabbades tydligen av hjärtstillestånd. Så tragiskt när det händer unga människor! R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0