Det blev visst inte som jag tänkt mig

Jag hade ett relativt lugnt veckoslut planerat med plugga franska, träna och leta lägenheter på nätet.
Igår skulle jag förbereda för julskyltning på mammas salong som jag skulle utföra idag.
Då blir jag plötsligt tillfrågad om jag vill hänga på till huvestan! =)
Det vill jag ju självklart så det var bara att börja snabbspola min "att göra" lista.
Igår kväll åkte jag ner på salongen och tog ner min farsdags skyltning och gjorde jul i fönstret istället (bilder på det kommer senare). Trodde aldrig att  jag skulle få ihop det på en kväll och att inspirationen skulle komma, men ibland blir man positivt överraskad!
Så nu bär det av till Stockholm!
Men va inte ledsen Ljusdal jag kommer hem imorgon kväll, jag ska ju jobba på söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0